duminică, 31 ianuarie 2010

Tava aromata la cuptor

pulpe de pui, 8 cartofi, cam 300 gr ciuperci champignon, 1-2 morcovi, 2 rosii, buchetele de brocoli, pastai de fasole verde, boabe de porumb, o ceapa rosie, o ceapa alba, condimente, ulei.

Pentru condimentat carnea de pui eu am folosit : o lingurita sare, 1/2 lingurita piper, o lingurita boia dulce, praf de usturoi, busuic, oregano, maghiran, ghimbir razuit, cimbru, coriandru boabe.Am amestecat toata condimentele impreuna cu putin ulei, cat sa se formeze o crema mai groasa si apoi am uns carnea de pui cu acest amestec.
Cartofii i-am curatat si i-am taiat cuburi, ceapa am taiat-o rondele, morcovii in sferturi, ciupercile le-am curatat si le-am taiat in sferturi sau in 2, depinde de marime. Le-am pus pe toate intr-un vas , le-am stropit cu putin ulei (eu am pus de masline dar e bun si cel de floarea soarelui), le-am condimentat cu vegeta si rozmarin.
Intr-o tava unsa cu margarina am pus carnea de pui si printre ea legumele, am acoperit cu folie de aluminiu si am dat la cuptor cam 40 de minute.
Intre timp am scos din congelator niste brocoli, pastai de fasole verde, boabe de porumb le-am dat cu putina sare si le-am stropit si pe ele cu 3-4 picaturi de ulei. Am taiat rosiile felii.
.........dupa ce au trecut cele 40 de minute am scos tava, am pus deasupra fasolea, brocoli, porumbul si rosiile, am acoperit iar cu folie si am mai dat la cuptor 10-15 minte. (Daca folosim brocoli , fasole si porumb proaspete si nu congelate se pun la cuptor o data cu carnea si cartofii).


Am luat apoi jos folia si am mai lasat 10 minute pentru a se rumeni frumos....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu