vineri, 29 ianuarie 2010

Sarmalute la cuptor

1 varza murata mai mare,500 gr carne tocata de porc, 2 cepe, un ardei gras, o cana orez,bulion, condimente (eu am pus sare, piper, cimbru, oregano, busuioc, maghiran, praf de usturoi, leustean uscat, boia de ardei), kaizer afumat.
Varza am spalat-o si am lasat-o putin in apa ca sa nu fie foarte acra.
Ceapa si ardeiul le-am taiat marunt si le-am pus la calit in putin ulei, am adaugat carnea tocata, orezul spalat in mai multe ape, bulionul, condimentele, le-am amestecat si am lasat  la foc potrivit, amestecand mereu pana orezul a absorbit din zeama lasata de bulion, cam 5-6 min.
Am format apoi sarmalutele........si intr-o oala de lut am pus un strat de varza acra taiata fideluta, cateva felii de kaizer, un strat de sarmalute.........iar kaizer, sarmalute, si tot asa pana am terminat toate sarmalele, deasupra am pus iar un strat de varza acra taiata fideluta si peste ea felii de kaizer, am mai presarat putin cimbru,........am pus apa in oala cat sa acopere sarmalele, am acoperit cu un capac si am pus oala la cuptor cam o ora.......apoi am luat capacul si am mai lasat inca cam 15 minute la rumenit.......................
............si au iesit niste sarmalute super gustoase pe care le-am servit cu smantana.........



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu