marți, 3 ianuarie 2012

Prajitura cappuccino





Blatul: 7 oua, 150 gr zahar, 150 gr faina, 2 plicuri cappuccino, 100 gr nuca prajita si macinata, 1 praf de copt.
Mixam albusurile cu zaharul spuma tare. Adaugam galbenusurile si mai mixam putin. Amestecam faina cu nuca, pliculetele de cappuccino si praful de copt. Incorporam amestecul cu faina in spuma de oua.. Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit.

Crema: 225 gr zahar (brun am pus eu),
250 gr unt
3 oua
5 plicuri cappuccino (eu am pus cu gust de alune )

Se fierb pe aburi ouale intregi mixate cu zaharul si cu pliculetele de cappuccino pana se ingroasa. Lasam la racit si apoi incorporam treptam crema de oua in untul spumat.
Siropul : 5 lg de zahar il punem la caramelizat. Adaugam 200 ml apa si lasam sa fiarba pana se topeste zaharul. Lasam la racit.
Montarea : Blatul se taie in doua, se insiropeaza si se umple cu crema.
Glazura : 250 ml frisca lichida se bate si se intinde peste prajitura. Nivelam bine iar deasupra presaram nuca prajita si macinata

4 comentarii:

  1. Foarte buna prajiturica si arata tare bine,am facut-o si eu cu ceva timp in urma...
    Sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  2. buna seara! ce dimensiuni are tava? imi plac aromele!

    RăspundețiȘtergere