joi, 12 ianuarie 2012

Ciorba arabeasca



De curand am descoperit ciorbita care noua ne-a placut foarte mult...chiar si copiilor mei care sunt mereu impotriva ciorbitelor si a supelor de orice fel....

avem nevoie de :
1 piept mare de pui dezosat si fara piele
3 morcovi
3 lg ulei
150 gr orez
150 gr iaurt
150 gr smanatana
busuioc si maghiran proaspat
sare, piper
si o ceapa am adaugat eu (asta nu era in reteta ).
Pieptul de pui se taie cubulete si se innabusa in ulei.


Morcovii si ceapa ii dam pe razatoarea cu ochiuri mari si ii adaugam peste pieptul de pui.


Stingem cu 2 litri de apa fierbinte . Adaugam sare, piper, busuiocul si maghiranul tocat. Lasam la fiert cam 15 minute iar apoi adaugam si orezul spalat. Mai lasam la fiert pana se face si orezul. Oprim focul si lasam ciorbita sa se racoreaca cateva minute.
Frecam galbenusurile cu iaurtul si smantana si le adaugam in ciorba.

3 comentarii:

  1. Arata taree binee!!!Si eu fac una asemanatoare ,dar ii zice radauteana...Dar ce guuust.....!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. e tare buna si cea radauteana...yumi....bine ca mi-ai amintit, cred ca fac in weekend....mie asta mi se parea cand am vazut prima data reteta ca seama cu ciorba a la grec ca si ingrediente dar busuiocul si maghiranul fac diferenta

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de fain arata !!!
    Trebuie sa incerc sa o fac si eu....dar n-am maghiran proaspat....si daca fac fara el ???
    Bravo !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere