marți, 31 ianuarie 2012

Camembert pane

....din cauza serviciului , scoli si gradinitei diminetile in care ne adunam toata familia la micul dejun sunt doar cele de weekend ...iar atunci ne place sa ne rasfatam cu ceva bun.....iar acest camembert pane chiar e un rasfat...o lava de branza acoperita de o crusta crocanta...un deliciu....


un pachet branza camembert
un ou
putina faina
pesmet
sare, piper.
Am taiat bucata de branza in patru triunghiuri


pe care le-am dat prin faina, ou batut cu un praf de sare si putin piper iar mai la urma prin pesmet.

Am pus bucatile de branza imbracate in pesmet la prajit in ulei incins si le-am lasat cam un minut cat sa se rumeneaca pesmetul. Le-am scos pe servetele absorbante pentru a elimina excesul de ulei.

Am servit cu paine prajita .

4 comentarii:

  1. Draga Myra, iti multumesc pentru vizita pe blogul meu...eram curioasa cine esti...si iata-ma in vizita la tine...sunt coplesita de ceea ce vad pe aici...Esti o comoara! Trebuie sa vin mai des...si sa am si timp sa 'cutreier' pe aici!!!
    Mi-e foame, mi-e pofta doar privind cateva imagini de la tine! Felicitari!
    Si spor la munca!...am vazut ca ai si un 'ajutor de bucatar' minunat! Sa creasca mare si sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, multumesc si eu de vizita.....nici eu nu stiam de blogul tau si l-am descoperit din intamplare...am ramas foarte impresionata de minunatiile pe care stii sa le faci....ajutori de bucatari am doi dar cel mare fiind scolar se ocupa acum mai mult de teme si invatat asa ca ii ramane doar in weekend timp sa ma "ajute".
    Spor la munca si tie si felicitari inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA MIRA MA NUMESC ELY SERVESTE CAMEMBERT CU GEM DE AFINE SA VEZI CE BUN ESTE SI CARTOFI PRAJITI

    RăspundețiȘtergere