duminică, 8 ianuarie 2012

Salata de fructe 2


Dupa atatea sarbatori cu tot felul de torturi si prajituri aceasta salata merge numai bine .....

2 portocale
1 banana
1 mar mare
3 kiwi
1 compot de ananas
compot de piersici
compot de capsuni
visine congelate
putina zeama de lamaie.

In primul rand am curatat si taiat cubulete marul si banana pe care le-am stropit apoi cu putina zeama de lamaie ca sa nu se oxideze.
Am curatat  kiwi  si portocalele si le-am taiat cuburi.
Am adaugat visinele pe care le-am scos cu o ora inainte din congelator ca sa se dezghete, capsunile din compot, ananasul din compot si piersicile tot din compot.
Am adaugat si putina zeama din compotul de ananas si din cel de piersici, am amestecat usor si am lasat salata 1 ora la rece ca sa se patrunda aromele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu