joi, 12 ianuarie 2012

Piept de pui cu hribi si smantana


un piept mare de pui dezosat
400 gr hribi (eu am avut din congelator)
1 ceapa
100 ml vin alb
300 ml smantana lichida pentru gatit
sare, piper
3-4 lg ulei.
Incingem uleiul intr-o tigaie mai adanca (eu m-am folosit de wok) si adaugam pieptul de pui taiat cubulete.
Lasam la prajit cateva minute. Ceapa o taiem solzisori si o adaugam peste pieptul de pui.

Lasam pana se inmoaie ceapa iar apoi adaugam hribi si lasam sa se caleasca cateva minute impreuna.

Adaugam vinul si 100 ml apa si lasam la fiert pana scade aproape tot vinul si apa.

Adaugam smantana, potrivim la gust de sare si piper si mai lasam la foc inca 3-4 minute.

La sfarsit presaram patrunjel verde tocat
Se serveste cu mamaliguta, orez sau cus cus cum am facut noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu