sâmbătă, 11 februarie 2012

Legume gratinate





legume dupa preferinta (eu am folosit un morcov mare + inca cativa morcovi baby pe care pe ii aveam in congelator, 2 cartofi, o bucata broccoli, 1 ceapa, gogosar, 1 bucatica de telina, fasole verde din conserva)
4 oua
2-3 catei de usturoi
branza telemea
o cana cu smantana
sare, piper, oregano, cimbru
putin unt
Legumele (mai putin ceapa si gogosarul) le-am taiat felii si le-am fiert cam 10 minute in apa cu sare.
Ungem un vas termorezistent cu putin unt, asezam in el legumele fierte si scurse, ceapa taiata rondele si gogosarul felii, fasolea verde de la borcan scursa.



Facem un sos din oua, smantana, branza telemea data pe razatoare, ustuoiul pisat. Condimentam sosul cu sare, piper, putin oregano si cimbru .

Turnam sosul peste legume si dam la cuptor pana se rumenesc frumos.


Se poate servi ca atare sau langa un gratarel cum am facut noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu