luni, 13 februarie 2012

Chifle cu lapte


500 gr faina
330 ml lapte caldut
1 lgt sare
1 pachetel drojdie uscata
1 lgt zahar
25 gr unt topit
Am pus in cuva masinii de facut paine laptele, untul topit, sarea, zaharul, faina si drojdia in ordinea enumarata, am selectat programul de framanantare si dospire. (cui nu ii e lene asa cum mi-a fost mie poate sa framante si cu mana aluatul si sa il lase apoi la dospit o ora ).
Am rasturnat apoi aluatul dospit pe masa unsa cu putin ulei si l-am impartit in noua bucati egale pe care le-am modelat in forma de chifle.
Am asezat chiflele intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le-am mai lasat in tava la dospit inca o jumatate de ora. Le-am uns apoi cu putin lapte caldut si am presarat deasupra seminte de mac si susan.
Am dat tava cu chiflele la cuptorul preincalzit pana s-au rumenit frumos.
Le-am servit la micul dejun cu unt si dulceata de capsuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu