duminică, 10 ianuarie 2010

Clatite cu fructe

Pentru aluatul de clatite: 2 oua, 1 cana si jumatate de lapte, faina ceva mai bine de o jumatate de cana ( eu am facut asa dupa ochi , daca e prea subtire aluatul mai adaugati faina, daca e prea gros adaugati lapte ) si un praf de sare.
Am batut ouale cu telul ,am adaugat laptele apoi faina si sarea si am mai amestecat bine cu telul pana s-au omogenizat, apoi am lasat la stea 10-15 minute.


Intre timp am curatat si am taiat cubulete un kiwi, o banana si o portocala pe care le-am pus intr-o tigaie impreuna cu 3 linguri mari de zahar si le-am pus la caramelizat la foc mic cam 10 minute.Pana sa prinda zaharul si fructele putina culoare.






Am copt apoi clatitele si le-am umplut cu acest amestec.



Am servit alaturi de banana taiata si frisca. Deasura am presarat putina cacao .



....si un Tony foarte dornic sa guste din ele...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu