vineri, 8 ianuarie 2010

Rulouri de pui cu ciuperci


Am uitat sa pozez separat aceste rulouri asa ca am facut numai aceasta poza cu ele asezate pe un platou alaturi de alte bunatati......rulourile sunt cele din lateral........


2 piepti de pui, 2 morcovi mari, 6 ciuperci potrivite, 2 oua, 250 ml vin alb, 3 linguri ulei, 1 legatura patrunjel, 1 legatura ceapa verde ( eu nu am avut asa ca am folosit o ceapa nornala taiata marunt), rozmarin, putin ghimbuir razuit, sare, piper.

Pieptul de pui se taie in 2 fiecare bucata si se bate cu ciocanul de snitee apoi se condimenteaza.

Morcovii se curata si se pun intregi la fiert in apa cu sare apoi se lasa la racit. ciupercile su curata, se spala si se taie bucati potrivite.

Intr-un castron se amesteca ciupercile, marcovul taiat cubulete mai mari, ceapa si patrunjelul tocate marunt, ghimbirul razuit, rozmarinul si ouale. Se amesteca bine si se condimenteaza cu sare si piper..

Se pune umplutura pe fiecare bucata de carne, se indoaie putin la capete ca sa nu curga , se ruleaza si se prind rulourile cu scobitori ca sa nu se desfaca.

Se asaza apoi rulourile intr-un vas termorezistent uns cu ulei, se toarna peste ele vinul amestecat cu putina apa si cu ulei. Se pun la cuptor cam 40-50 minute , pana se rumenesc. Din cand in cand se mai ung rulourile cu zeama din vas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu