duminică, 10 ianuarie 2010

Pulpe de pui marinate la cuptor




8 pulpe superioare,
Din 3-4 catei de usturoi pisati, sare, piper, busuioc, chilli, curry, 1-2 frunze dafin, ghimbir razuit sau pudra, boabe de mustar, boia de ardei dulce, rozmarin si cimbru (condimentele acestea le-am folosit eu dar fiecare poate pune ce doreste), putin ulei de masline si cam 50 ml vin alb demisec am facut marinata. Cu acest amestec am uns pulpele de pui si le-am pus pana a doua zi la frigider.


 A doua zi am uns un vas de yena cu foarte putin ulei, nu mult pentru ca este deja ulei pe carnea de pui si am dat la cuptor cam 40 de minute acoperit cu capac apoi am luat capacul, am stropit carnea cu sos din vas si am mai lasat la cuptor inca 10 minte fara capac ca sa se rumeneasca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu