duminică, 31 ianuarie 2010

Oua umplute cu branza

cantitatile sunt in functie de cate persoane sunt la masa

deci: oua fierte tari, branza proaspata de vaci, branza telemea, o jumate de ceapa mai mica, sare, verdeata sau boia cine doreste (eu nu am pus de data aceasta), unt, putina smantana optional.
Ouale fierte se curata si se taie in 2. Se scot cu grija galbenusurile si se pun intr-un bol.
Branza de vaci o zdrobim bine cu o furculita, adaugam telemeaua data pe razatoare,ceapa data pe razatoarea mica, untul, sarea, galbenusuile zdrobite. Le amestecam bine, bine pana iese o crema .......daca e prea groasa se pune putina smantana.
Asezam albusurile de ou pe un platou si apoi le umplem cu ajutorul spritului cu crema de branza.


........si pentru ca eu nu am aproximat bine cantitatea de branza mi-a mai ramas putina crema cat sa umplu si o rosie......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu