miercuri, 13 ianuarie 2010

Ciorba de varza cu afumatura

1 varza mai mica sau jumate din una mare, afumatura (eu am folosit ciolan dezosat afumat), 1 morcov, o bucata telina, o ceapa, un ardei gras, 1 cartof,o rosie sau putin bulion, sare, piper, cimbru, leustean, o lingurita boia dulce, o lingura mare de faina, putin ulei, smantana, marar.

Afumatura am taiat-o cubulete, morcovul si telina le-am dat pe razatoarea mare, ardeiul si ceapa le-am taiat marunt. Am pus apoi toate acestea intr-o oala cu apa si sare la fiert.



Intre timp am taiat varza fideluta si apoi am pus-o in oala cu ciorba.




Am condimentat apoi cu piper si cimbru, plus leusteanul tocat.
Cand varza a fost aproape fiarta am adaugat in ciorba un cartof taiat cubulete si o rosie taiata felii.


Pana a fiert cartoful, intr-o craticioara separat am calit o lingura de faina in putin ulei, apoi am adaugat o lingurita de boia si am stins cu apa, apoi am lasat sa dea intr-un clocot aceasta ingrosala, amestecand mereu in ea si apoi am turat-o in oala cu ciorba.
Am mai lasat pe foc cateva minute si apoi am presarat marar tocat.
Smantana am pus-o in farfurii, fiecare cat a dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu