miercuri, 20 ianuarie 2010

Mancare de ciuperci cu ficatei de pasare

1/2 kg ciuperci
300 gr ficatei
o ceapa mai mare
sare, piper
putin ulei.

Am curatat ceapa si am taiat-o marunt, ciupercile le-am curatat si le-am taiat felii.


Intr-o cratita cu putin ulei am pus ceapa si ciupercile la calit , am condimentat cu sare si piper si le-am lasat pana ciupecile s-au inmuiat si a scazut apa pe care au lasat-o.


Normal ar fi fost sa calesc putin ceapa inati si apoi sa pun si ciupercile dar de data aceasta ma cam grabeam.......oricum s-au facut foarte bine si asa.
Pana s-au facut ciupercile am prajit ficateii in putin unt si i-am mai stropit din cand in cand cu putina apa ca sa nu se usuce.




Cand si ciupercile si ficateii au fost gata le-am amestecat si apoi am servit langa o garnitura de orez:


o cana de orez fiarta in supa de carne ( apa + concentrat de gaina in cazul meu).
......si poza de final am uitat sa o fac..........ni se cam facuse foame intre timp si nu am mai stat dupa poze......

Un comentariu:

  1. Ceao Myra, am citit reteta ta de ciuperci si ficatei si o incerc sa o fac chiar azi.

    RăspundețiȘtergere