miercuri, 20 ianuarie 2010

Ciulama de pui cu smantana



8 ciocanele de pui
1 morcov
3 fire ceapa verde sau 1 ceapa mare uscata
1 lingura faina
o cana de smantana
putin ulei, sare, piper, o foaie de dafin

Am pus pulpele in putin ulei la prajit.........nu mult ... pana sa isi schimbe culoarea si apoi le-am scos si le-am pastrat la cald.

Am taiat ceapa si morcovul  rondele si apoi le-am pus la inabusit in uleiul in care am prajit pulpele.

 Cand s-au inmuiat am adaugat si pulpele inapoi in cratita, am adaugat 1 cana de apa si le-am lasat la fiert impreuna cu foaia de dafin pana pulpele s-au patruns bine. Cand a scazut prea tare am mai adaugat putina apa.


Cand pulpele au fost gata facute le-am scos si le-am pastrat la cald. Intr-un bol am facut un sos din   faina amestecata cu smantana si am adaugat acest sos in sosul in care au fiert pulpele. Am mai lasat sa dea cateva clocote amestecand in acest timp continuu pana sosul s-a ingrosat putin iar apoi am adaugat pulpele inapoi in sos.

Am servit cu mamaliguta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu