vineri, 8 ianuarie 2010

Prajitura snikers





nu am decat doua cuvinte :ABSOLUT DELICIOS
Blatul: 8 albusuri, 400 gr zahar, 400 gr nuca macinata (eu am pus-o in robot ca sa ramana si bucatele putin mai mari), 4 linguri faina, 3 linguri cacao, o jumate plic praf de copt.
Se bat albusurile cu zaharul, se adauga apoi treptat faina amestecata cu cacao si praful de copt si apoi nuca. Impartim compozitia in trei si coacem 3 foi de dosul tavii.
Crema:8 galbenusuri, un ou intreg, 250 gr zahar, 3 linguri cacao, 4 linguri lapte caldut, 100 gr ciocolata cu lapte, un pachet margarina.
Se pun intr-o cratita galbenusurile plus un uo intreg cacao, zaharul si laptele. Se pun la bain marie si se amesteca bine cateva minute. Se adauga apoi ciocolata rupta bucati si se mai tine pe foc pana se topeste ciocolata. Se lasa crema sa se raceasca si apoi adaugam untul si amestecam bine.
Montarea: Crema se imparte in trei si se umplu foile, deasupra punem tot un rand de crema in loc de glazura si presaram nuca prajita in cuptor si rupta bucati.
Se da la frigider pana a doua zi.













4 comentarii:

  1. Felicitari MYRA iesti foare tinara zic eu,si esti tare mare gospodina.Bravo!Ti-am vizitat si camara.Arata ca si la o adevarata gospodina.Felicitarile sint si pentru sot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu prajitura asta,si ce sa zic.....in citeva ore nu a mai ramas nici macar firimituri din ea :)))) e absolut DELICIOASA,BUUUUNA,DULCE e the best ever .Felicitari Draga Myra !!!! God Bless You !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-a placut ....si la noi e in topul preferintelor....

    RăspundețiȘtergere