duminică, 7 octombrie 2012

Triunghiuri cu mere si ciocolata

Am vazut aceasta reteta pentru prima data la Lissa si de atunci tot visez la ea....nu stiu de ce nu am preparat-o pana acum este absolut delicioasa si usor de preparat....



200 gr zahar pudra
250 gr unt
4 oua
1 plic zahar vaniliat
270 gr faina
1/2 lgt scortisoara
un pliculet praf de copt
40 gr cacao
500 gr mere rase

Mixam untul lasam la temperatura camerei cu zaharul pudra si zaharul vaniliat.
Adaugam ouale pe rand si mixam dupa fiecare.
Faina o amestecam cu scortisoara, cacao si praful de copt.
Incorporam amestecul cu faina in compozitia cu unt si oua.
Adaugam si merele rase si amestecam usor cu o lingura de lemn.
...nu am apucat sa fotografiez operatiunea pentru ca aveam aparatul la incarcat...
 Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si o dam la cuptorul preincalzit (45 de minute era in reteta dar la mine a fost gata in 35 ....deci depinde de cuptor)
Lasam prajitura la racit in tava.
Blatul racit in taiem in triunghiuri sau dreptunghiuri, sau patrate...sau orice alta forma doriti....prajitura va fi la fel de gustoasa.
Acum cu glazura dupa preferinta fiecaruia: se poate opta pentru o glazura de ciocolata asa cum am facut si eu , puteti sa pudrati prajitura cu zahar, sa faceti o crema pe care sa o intindeti peste prajitura sau chiar si sa o lasati asa simpla.
...aici fara nici o glazura ca sa vedeti ca e aspectuoasa si asa....


Eu am topit pe aburi 150 gr ciocolata menaj impreuna cu putina frisca lichida si am glazurat cu ea triunghiurile de prajitura

...si juriul a hotarat....este bunaaaaaaaaaaaaaaaa....pot sa mai iau una?......
 
....celalalat jurat (adica Tony) nu s-a lasat fotografiat  " cu mustata de ciocolata"......dar mi-a dat si el un 10 cu steluta , pardon FB cu steluta ca asa e la moda acum.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu