duminică, 7 octombrie 2012

Mancare de pui cu conopida





2 pulpe intregi de pui (eu am avut 2 pulpe mari de la un pui de casa )
5-6 catei de usturoi
1 conopida
200 ml suc de rosii
4-5 lg smantana
1 lg faina
sare, piper

Usturoiul il taiem felii si il calim in putin ulei 1-2 minute.

 Adaugam pulpele de pui (pe care eu le-am dezosat si le-am taiat in bucati mai mici pentru ca erau foarte mari).

 Lasam carnea sa se inmoaie sub capac si mai adaugat cate putina apa daca e nevoie. Condimentam cu sare si piper.
Intre timp desfacem conopida in buchetele si o spalam in mai multe ape.
Punem conopida la fiert cam 5 minute in apa cu 1 lgt sare.

Scurgem conopida din apa in care a fiert dar nu aruncam toata apa.
Punem conopida peste carnea de pui, adaugam sucul de rosii si putin din apa in care a fiert conopida (cam 1 cana am pus eu). Lasam mancarea sa fiarba sub capac fara sa amestecam pana se patrunde bine conopida.
Smantana o amestecam cu faina. Luam un polonic de sos si turnam peste smantana. Amestecam bine si turnam smantana in fir subtire in cratita cu mancare. Amestecam usor ca sa nu strivim conopida si mai lasam 1 minut la foc.
Inainte de servire presaram patrunjel verde tocat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu