duminică, 7 octombrie 2012

Degetele de dovlecei

Copii mei nu sunt deloc fani dovlecei dar in aceasta varianta i-au adorat.....si eu la fel....mai ales ca sunt si foarte simplu de pregatit....




 2 dovlecei
150 ml iaurt
2 lg ulei de masline
150 gr pesmet
sare, piper
sos tsatsiki pentru servit

Dovleceii se curata de coaja si se taie bastonase cam de un cm grosime. Ii
 presaram cu putina sare si ii invelim intr-un prosop de bucatarie curat ca se absoarba lichidul pe care il lasa.

Lasam dovleceii  sa stea asa cam 15-20 minute.
Intre timp amestecam iaurtul cu 2 lg ulei de masline.

Pesmetul il punem intr-un bol si il condimentam cu putina sare si piper.

Tapetam o tava cu hartie de copt.
Luam bastonasele de dovlecei si le trecem pe fiecare prin iaurt , apoi prin pesmet si le asezam in tava cu hartia de copt.




Dam tava la cuptorul preincalzit pana se rumenesc dovleceii. (cam o jumatate de ora a durat la mine).

Am servit degetelele de dovlecei asa calde cu sos tsatsiki.

Sunt la fel de bune si reci (eu una am testat a doua zi cele 2-3 bucati cate ne-au mai ramas de seara)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu