miercuri, 31 octombrie 2012

Supa crema de dovleac




Este pentru prima data cand prepar o supa din dovleac de placinta....am fost putin sceptica la incept dar apoi dupa ce am gustat-o mi-am schimbat complet parerea....ESTE DELICIOASA !!! Mi-a placut foarte mult si abia astept sa o mai prepar.

1 kg dovleac de placinta
1 ceapa
1 bucatica ghimbir
100 ml lapte
1 l supa de pui
nucsoara
sare, piper
smantana si crutoane pentru servit
putin ulei

Ceapa o curatam, o taiem solzisori si o punem la calit in putin ulei pana se inmoaie.

Dovleacul il curatam de coaja si seminte, il dam pe razatoare si il adaugam peste ceapa. Le mai calim putin impreuna.Ghimbirul il razuim sau il taiem fin si il adaugam la dovleac.



Turnam supa si laptele ,condimentam cu nucsoara si lasam sa fiarba cam 20 de minute. Daca mai e nevoie mai adaugam putina apa.

Lasam supa sa se racoreasca putin, o dam prin blender, o condimentam dupa gust cu sare si piper dupa gust.
Servim supa cu smantana si crutoane de paine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu