duminică, 18 aprilie 2010

Rulouri din clatite

Fiind o dimineata de duminica m-am gandit sa le pregatesc alor mei un mic dejun mai special....asa ca am inventat rapid acest mic-dejun care ar putea fi servit si ca aperitiv la o petrecere cred.

Din 3 oua, 3-4 linguri de faina, cam 1/2 cana de lapte si un varf de cutit de sare am facut un aluat ca si de clatite dar putin mai gros. L-am lasat sa se odihneasca 10 minute si apoi am copt niste clatite, ceva mai grosute decat le fac de obicei.
M-am ocupat apoi de umplutura care a fost de 4 feluri.
1. Am uns clatita cu o crema de unt cu ardei, am presarat telemea razuita, salam uscat taiat cubulete mici, gogosar murat taiat fasii si am rulat cat am putut de strans.
2. Am uns clatita cu ketchup, am presarat cascaval razuit , am pus cremvusti fierti la mijloc si am rulat.
3. Am uns clatita cu maioneza, am presarat cascaval razuit din belsug , am pus apoi felii de sunca presata si am rulat.
4.Am facut o crema din temelea razuita, o lingura de smantana, ceapa verde tocata, ardei gras taiat marunt, am uns clatita cu aceasta crema si am rulat.
Am taiat apoi rulourile, le-am asezat pe un platou si am decorat cu felii de rosii, castravete si codite de ceapa verde..........si apoi mi-am chemat familionul la masa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu