marți, 20 aprilie 2010

Macaroane de casa

De ceva timp ma tot ducea gandul la gustul minunat al pastelor facute pe vremuri de bunica si imi era o pofta......................asa ca in cele din urma m-am dus la buni, i-am cerut masina de facut macaroane si plina de entuziasm m-am apucat de treaba........
Bun: pentru inceput am facut un aluat, cat se poate de tare din 1 kg de faina, 5 oua si putina apa..........si m-am pus pe framantat.....si aici a fost partea la care mi-a cam pierit entuziasmul pentru ca fiind un aluat tare a fost si greu de framantat....si ma gandeam ce bine mi-ar prinde un aparat de framantat....
Am montat apoi masinaria, am ales una dintre forme, am taiat bucatele de aluat, am pus in masina si apoi ....dat la manivela, iar taiat...si tot asa pana cand masa din sufragerie s-a umplut de rigatoni puse la uscat




Iar apoi ca sa demonstrez cat sunt de harnica am mai facut o portie de aluat pe care l-am impartit in doua si am facut din una din parti niste macaroane lungi

 iar din cealalta melcisori.



....si apoi le-am ingramadit pe toate tot pe masa din sufragerie...unde vor sta cam 2 zile pana se vor usca bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu