joi, 22 aprilie 2010

Rulada cu gem


Am luat de la Vio ideea cu rulada cu gem insa eu nu am mai glazurat-o din lipsa de timp, oricum a iesit foarte pufoasa si delicioasa iar copii au fost incantati de ea...
Ingrediente pt blat: 4 oua, 4 linguri de zahar, 4 linguri de faina, o jumatate de lingurita de praf de copt.
Se separa ouale, albusurile se bat spuma cu zaharul, se adauga galbenusurile rand pe rand si apoi faina amestecata cu praful de copt. Se pune compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptorul preincalzit. E gata in 5-10 minute.
Se scoate, se asaza pe un prosop umed si se ruleaza asa calda in prosop. Se lasa pana se raceste, se desface rulada din prosop, se unge cu un strat de gem (eu am pus gem de capsuni) si se ruleaza iar cat se poate de strans. Se lasa putin la rece si apoi se poate taia

Un comentariu: