joi, 17 noiembrie 2011

Paine integrala cu seminte




500 gr faina integrala
370 ml apa calduta
1 lg sare
2 lgt miere
2 lg ulei de masline
un pliculet de drojdie uscata
1 lg samburi de floarea soarelui
1 lg seminte de in
1 lg susan
seminte de in, seminte de floarea soarelui, susan pentru presarat pe deasupra.
In cuva masinii de facut paine am pus apa, uleiul, sarea, mierea, faina, semintele si drojdia (in ordinea enumerata mai sus ) si am selectat programul de framantare si dospire. (Se poate framanta si cu mana si apoi se pune aluatul la dospit la loc caldut acoperit cu un prosop o ora )


Dupa ce aluatul a dospit l-am scos din cuva masinii de paine, l-am modelat in forma de franzela si l-am asezat intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Am mai lasat painica la dospit inca 15 minute. Am uns apoi painea cu putina apa si am presarat deasupra semintele.


Am dat-o la cuptorul preincalzit pana s-a rumenit frumos....si apoi asa calda am servit-o langa o portie de fasole batuta si muraturi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu