sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Chifle cu oua jumari



Un mic dejun rapid, consistent si delicios................


Chifle, cornuri (cine are copil la scoala ca si mine si nu isi mananca cornul din programul "cornul si laptele "il poate folosi pe acela - eu asa am facut ca mi se adunasera vreo 3)
50 gr unt
4-5 oua
2 lg smantana
sare, piper
cateva codite de ceapa verde tocate (eu am avut ceapa de tuns)
cateva felii de bacon

Chiflele se taie in doua si se pun la prajit intr-o tigaie.
Prajim si feliile de bacon.
Topim untul intr-o tigaie si adaugam ouale batute usor cu un praf de sare si putin piper.Le lasam la foc mic amestecand continuu pana se coaguleaza . In ultimul moment adaugam smantana si amestecam .
Repartizam ouale jumari peste jumatatile de chifle prajite, presaram cateva codite de ceapa verde tocata peste fiecare si asezam deasupra feliile de bacon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu