marți, 29 noiembrie 2011

Cornuri cu nuttela pentru micul dejun



500 gr faina
1 ou
250 ml lapte
100 gr zahar
1 pliculet zahar vaniliat
7 gr drojdie uscata
putina sare
finetti, nuttela sau alta crema de ciocolata pe care o aveti prin casa
1 ou pentru uns pe deasupra

Ca sa mearga mai repede treaba eu am framantat aluatul la masina de facut paine.
In cuva masini  de facut paine am pus oul batut impreuna la laptele, am adaugat zaharul, putina sare, zaharul vaniliat, faina si drojdia (in ordinea enumerata mai sus ) si am selectat programul de framantare si dospire.
Din aluatul dospit facem o bila pe care o intindem intr-o forma rotunda cu sucitorul, o taiem in 8 triunghiuri , punem pe fiecare triunghi cate o lingurita crema de ciocolata, rulam si dam forma de corn. Punem cornurile intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le mai lasam la dospit in tava inca 15 minute. Le ungem apoi cu ou batut si le dam la cuptorul preincalzit.
Eu am impartit bila de aluat in doua parti egale si am facut din prima parte 4 cornuri iar din restul de aluat am facut un cozonac cu mac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu