marți, 15 noiembrie 2011

Pulpe de pui cu morcovi si fasole verde la cuptor


Pentru ca Duminica nu am avut deloc chef ca stau prea mult la bucatarie am preparat acest pranz rapid
...iar  in timp ce puiul meu se rumenea frumos la cuptor mi-am petrecut timpul cu ai mei scumpi copilasi ...


4 pulpe de pui intregi
o punga de 400 gr morcovi baby congelati
o punga de 400 gr fasole verde congelata
cateva rosii cherry
4-5 catei de usturoi
cateva crengute de rozmarin
sare, piper
ulei de masline
Pulpele de pui le-am curatat, le-am spalat, le-am sters cu un prosop si le-am condimentat cu sare si piper.
Intr-o tava unsa cu putin ulei am asezat pulpele condiementate si printre ele am presarat morcovii, fasolea si rosiile cherry. Usturoiul l-am taiat felii si l-am presarat pe deasupra. La fel am facut si cu rozmarinul tocat.
Am stropit cu ulei de masline, am adaugat un pahar de apa, am acoperit tava cu foile de aluminiu si am dat-o la cuptor o ora.


Inainte cu 10 minute de a fi gata am indepartat folia de aluminu ca sa se rumeneasca carnita si legumele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu