marți, 1 noiembrie 2011

Fondant din mashmallows

200 gr mashmallows
3 lg apa
zahar pudra din comert (intre 500 gr si 1 kg -depinde de care mashmallos aveti)
ulei pentru uns pe maini



Bomboanele mashmallows se pun impreuna cu apa intr-o cratita pe baie la aburi la topit.


Cand s-au topit bine se ia cratita de pe foc si se adauga zahar pudra treptat.


 La inceput amestecam cu o spatula si pe masura ce se intareste incepem sa framantam cu mana unsa cu putin ulei ca sa nu se lipeasca de maini. Adaugam zahar pudra si framantam pana pasta are consistenta unei plasteline.


Facem o bila din pasta rezultata si o punem intr-o punga de plastic sa se odihneaca cateva ore la temperatura camerei iar apoi  putem modela din ea diferite ornamente dulci sau sa imbracam torturi cum am facut si eu la tortul poseta.

Un comentariu:

  1. Imi doresc de mult timp sa incer aceasta pasta.Puteti va rog sa-mi spuneti cum se comporta in frigider ?Am auzit ca figurinele se cam topesc....la rece.

    RăspundețiȘtergere