vineri, 5 septembrie 2014

Dulceata de zmeura








2 kg zmeura
1 kg zahar
zeama de la o lamaie

Zmeura am spalat-o in mai mai multe ape iar apoi am pus-o la scurs intr-o strecuratoare.
Am pus zmeura intr-o cratita cu peretii mai grosi, am adaugat zaharul si am lasat-o sa stea asa 1-2 ore pana si-a lasat sucul.

Am pus cratita la foc la foc mic, am adaugat zeama de lamaie si am lasat-o la fiert, bine inteles amestecand mai tot timpul pana s-a leagat dulceata si a ajuns la consistenta dorita.
Am pus dulceata fierbine in borcane, le-am capsat si le-am asezat in paturi pana a doua zi.


Din aceasta cantitate mie mi-au iesit 3 borcane si jumatate de 370 ml de dulceata. Trei le-am pus la camara iar cu cel pe jumatate plin ne-am delectat a doua zi la micul dejun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu