vineri, 5 septembrie 2014

Paste cu galbiori si sos de smantana



 Imi plac mult ciupercile, mai ales cele de padure care au o aroma aparte asa ca aceste paste cu sos de ciuperci am fost exact pe gustul meu.
500 gr galbiori proaspeti ( noi i-am cumparat de pe transalpina si va recomand si voua sa nu treceti pe acolo fara sa cumparati ciuperci proaspete de padure.....noi ne-am facut  rezerve serioase de hribi, galbiori , afine si zmeura)

2 cepe mai mici sau una mare
4-5 catei de usturoi
50 gr unt
200 ml smantana lichida
sare, piper, patrunjel verde tocat
400 gr paste de care doriti
Pastele le-am fiert in apa cu sare dupa instructiunile de pe pachet.
Asadar galbiorii proaspeti ii spalam si curatam de radacini iar apoi ii punem la scurs intr-o strecuratoare.
Ceapa am tocat-o fin iar usturoiul felii. Le-am pus la calit in 3 lg ulei pana s-a inmuiat ceapa.
Am adaugat galbiorii si untul si le-am mai lasat sa se caleasca pana s-au patruns si galbiorii.
Am adaugat smantana lichida, am condimentat cu sare si piper si am mai lasat la foc pana s-a ingrosat putin sosul.

Am presarat patrunjel verde tocat si am servit langa paste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu