duminică, 14 septembrie 2014

Tangled cake pentru Iulia

Iuliei mele tare ii este draga Rapunzel...chiar m-a anuntat ca atunci cand va fi mai mare se va vopsi blonda si isi va lasa parul sa creasca atat de lung ca si a lui Rapunzel...iar mie imi va reveni sarcina de a i-l impleti si pune flori in el...
Si pentru ca ii place atat de mult de Rapunzel si tortul de ziua ei a trebuit sa fie tot cu Rapunzel....si chiar daca am muncit mult la el, chiar foarte mult nu mi-a iesit mie atat de frumos pe cat mi-as fi dorit dar macar am incercat:









 ...cu printesa mea...

 ...si dupa toata munca depusa la tortulet cine credeti ca l-a si taiat??? da da...tot eu am fost vinovata...si da, ati observat bine de la farfurii, pahare, servetele, sampanie totul a fost cu Rapunzel....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu