duminică, 11 noiembrie 2012

Friptura de pui cu sos de ciuperci


Azi nu prea am avut chef de stat prea mult in bucatarie asa ca am avut la cina acest meniu rapid de preparat si foarte gustos...

4 pulpe superioare de pui
400 gr ciuperci
o ceapa
2 catei de usturoi
o cana de smantana
sare, piper
50 gr unt
putin ulei
putina faina

Pulpele de pui le-am condimentat cu sare si piper, le-am dat prin faina si le-am asezat intr-un vas termorezistent uns cu ulei.  Le-am dat la cuptor cam 40 de minute....timp in care m-am ocupat de restul....

 Intr-o tigaie am calit in unt ceapa si usturoiul taiate solzisori.

 Cand acestea s-au inmuiat am adaugat ciupercile curatate si taiate felii.

 Le-am lasat la foc pana ciupercile s-au rumenit si a scazut apa pe care au lasat-o. Am adaugat smantana, am potrivit la gust de sare si piper si le-am lasat sa dea cateva clocote pana sosul s-a ingrosat putin.

Ca si garnitura noi am avut un piure de cartofi pentru ca Iuliuta mea e  racita si in aceasta perioada e foarte mofturoasa asa ca stiam ca alta garnitura nu va accepta...dar voi puteti alege si altceva: orez, legume , paste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu