marți, 27 noiembrie 2012

Gulas de vita cu ardei


Azi chiar nu mai stiam ce sa gatesc asa ca mi-am luat colectia de reviste si am inceput sa rasfoiesc....am gasit acesta reteta intr-un numar de prin 2010 din  Secretele Bucatariei si cum mai aveam prin congelator niste carne de vitel m-am decis sa o prepar....

Ingrediente:
carne de vita 750 gr era in reteta ...eu am avut doar 600 si ceva
2 cepe
2 catei de usturoi
2 ardei grasi rosii
1 conserva rosii in bulion
3 lg ulei
boia, sare, piper, cimbru, chimen macinat

Carnea o taiem cubulete si o prajim in 3 lg de ulei pana isi schimba culoarea. Scoatem carnea si in uleiul ramans calim ceapa taiata solzisori, usturoiul taiat marunt si ardeii taiati in cuburi mai mari. Cand acestea s-au inmuiat adaugam carnea inapoi in cratita, condimentam cu boia, sare , piper, cimbru si chimen macinat , turnam si conserva de rosii, apa cat sa le acopere bine si lasam la fiert la foc mic o ora. Din cand in cand mai amestecam si completam cu putina apa daca sosul scade prea tare.
Servim cu taietei lati fierti preparati in casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu