miercuri, 14 noiembrie 2012

Tort Winnie si prietenii la picnic

...Am pregatit acest tort pentru Sara, o fetita tare dragalasa , care a implinit zilele trecute 2 anisori...






Tortul a avut o compozitia  tortului tortului pentru Amilian doar ca am facut blatul din 9 oua in loc de 7 iar la crema am dublat cantitatile.
Mamica Sarei mi-a spus ca nu isi doreste ca tortul sa fie imbracat in fondant asa ca l-am imbracat in frisca in care am adaugat un strop de colorant alimentar verde.
Figurinele le-am realizat din pasta de zahar.
...si cateva imagini din timpul prepararii ...

...blatul feliat...

 ...insiropam blatul...

 ...ca sa nu murdarim farfuria atunci cand ornam un tort asezam coli de hartie alba sau hartie de copt pe marginea farfuriei ...coli pe care le vom indeparta atunci cand va fi gata tortul,,,

 ...primul strat de crema...

 ...gata umplut...
 ...si pentru ca mi-a mai ramam putina crema am imbracat cu ea tortul iar apoi repede cu el la frigider pentru ca era trecut bine de miezul noptii...



...figurinele asteptand cuminti sa fie puse pe tort...

 ...a doua zi dimineata...
 ...in timp ce plantam firele de iarba de pe tort...
 ...in sfarsit  GATA....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu