joi, 1 noiembrie 2012

Cartofi cu sos la cuptor



...daca vi se intampla sa veniti de la serviciu infometati, fara idei pentru cina si zgribuliti din cauza frigului de afara asa cum mi s-a intamplat si mie va propun acest meniu....

5-6 cartofi
2-3 fire de carnat uscat (eu am avut numai unul asa ca am suplimentat cu ceva sunca ce mai aveam prin frigider)
2 cepe
1ardei gras
4-5 rosii
putin ulei
 2-3 oua
cascaval pentru razuit pe deasupra

Cartofii ii curatam , ii taiem rondele si ii fierbem de jumatate in apa cu putina sare.
Ceapa o taiem solzisori, ardeiul ii taiem cubulete.
In putin ulei punem la calit ceapa si ardeiul.

 Cand s-au inmuiat adaugam carnatul taiat rondele.
  Lasam sa se prajeasca putin si adaugam rosiile taiate cubulete (sau date prin robot asa cum am facut eu).

Lasam sa fiarba putin pana scade sosul. Condimentam dupa gust...in cazul meu sare, piper, cimbru, putina boia dulce.

Ungem un vas termorezistent cu putin ulei si asezam un strat de rondele de cartofi.

Turnam deasupra sosul si nivelam.

Acoperim cu restul de cartofi.
Batem ouale cu un praf de sare si le turnam peste cartofi.

Deasupra razuim cascaval.

Dam vasul la cuptor pana se rumeneste frumos mancarea.

Merge foarte langa castraveciori in otet si un pahar de vin.......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu