marți, 20 noiembrie 2012

Muschi wellington



1 bucata muschi de vita de aproximativ 1 kg
400 gr aluat foietaj
400 gr ciuperci (eu nu am avut proaspete asa ca am folosit de la borcan)
 1 lg pesmet
1 ceapa
1 ou
sare, piper
Muschiul de vita l-am condimentat pe toate partile cu sare si piper iar apoi l-am prajit in putin ulei cam 3 minute pe fiecare parte.


Am scos muschiul pe un platou si l-am lasat sa se racoreasca.
In uleiul ramas am calit ceapa si ciupercile maruntite in robot pana a scazut toata apa lasata de ciuperci. Am condimentat cu sare si piper. Am lasat amestecul cu ciuperci la racit iar apoi am adaugat pesmetul si jumatate dintr-un ou batut.
Aluatul l-am intins putin cu ajutorul unui sucitor. Peste aluat am intins un strat de ciuperci iar apoi am asezat la mijloc muschiul de vita. Am imbracat muschiul in aluat si am uns marginile aluatului cu putin ou batut ca sa se inchida mai bine.Am asezat muschiul intr-o tava tapetata cu hartie de copt in cazul meu...dar puteti la fel de bine sa o ungeti numai cu putin ulei .
Din resturile de aluat am decupat cateva stelute pe care le-am lipit cu putin ou batut.
Din loc in loc am intepat putin aluatul ca sa poata iesi aburi.


Am dat muschiul la cuptorul preincalzit 30 de minute.....aici marea mea gresala....trebuia sa il las doar 20 de minute....sau poate maxim 25....imi doream atat de mult sa ramana rozul acela frumos la mijloc...sa fie putin mai in sange asa cum ar fi trebuit sa fie un adevarat beef wellington.....Aici cred ca a fost vina sotului care m-a stresat cat a fost carnea la cuptor ca nu cumva sa il fac prea crud la mijloc...in fine ....macar a fost pe placul lui.....
Deci concluzia : daca il vreti putin mai in sange asa cum imi doream eu nu lasati muschiul la cuptor decat 20 de minute...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu