marți, 13 noiembrie 2012

Pulpe de gasca cu varza calita



 De mult timp nu mai mancasem carne de gasca si chiar imi era dor asa ca m-am bucurat mult cand am primit una. Problema mea era ca gasca era vie si imi era cam mila sa o tai...noroc ca aici a intervenit sotul si s-a ocupat el de aceasta treaba...si tot el s-a ocupat si de jumulirea pasarii...

2 pulpe de gasca intregi
o varza mai mare
1 ceapa
cimbru, marar
sare, piper
putin ulei

 ...asa arata gasca noastra gata jumulita...iar eu vedeam deja pulpele in aceasta reteta...

Deci: pulpele de gasca le-am condimentat cu sare si piper si le-am rumenit in putin ulei.

Varza am taiat-o fideluta si am frecat-o cu putina sare.
O ceapa o taiem solzisori si o punem la calit in putin ulei (eu am folosit untura de gasca). Adaugam varza iar deasupra asezam pulpele de gasca rumenite in tigaie.

 Turnam in cratita si o cana de apa si acoperim cratita.
Lasam varza si pulpele sa se inabuse la foc mai mic. Din cand in cand amestecam in varza ca sa nu se prinda si adaugam dupa gust cimbru si marar tocat. Daca e nevoie mai adaugam cate putina apa.
Cand varza si carnea s-au facut potrivim de sare si piper .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu