joi, 26 aprilie 2012

Paine de casa



Pentru ca ne era dor de o paine de casa (in ultimul timp nu prea am mai facut dar cred ca voi reveni la vechile obiceiuri) am mai facut doua painici : una impletita si una presarata cu seminte. Retetea de paine e aici : paine alba , doar ca de data aceasta doar am framantat-o si am lasat-o la dospit in masina de paine.
Aluatul rezultat l-am impartit in doua parti egale. Una dintre parti am imparti-o in trei bile de aluat pe care le-am intins in forma de sul iar apoi le-am impletit

 si din a doua parte de aluat am facut inca o painica simpla . Am asezat cele doua painici in doua tavi de chec unse cu putin ulei si le-am mai lasat inca 30 de minute la dospit pe masa.

 Painica simpla am uns-o cu putina apa si am presarat deasupra siminte de susan si seminte de in.

Am dat tavile la cuptorul preincalzit pana painea s-a rumenit frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu