luni, 16 aprilie 2012

Drob de pui



Pentru ca ai mei nu sunt deloc prieteni cu drobul de miel am facut in acest an un drob din carne de pui foarte gustos care ne-a placut tuturor din familie...ba chiar m-au ajutat si copii la prepararea lui.

Am folosit asa:
un piept pare de pui dezosat
500 gr ficat de pui
500 gr maruntaie de pui (pipote si inimi)
4 oua mari crude
5 oua fierte
2 felii de paine inmuiate in lapte
2 legaturi de ceapa verde
1 ceapa uscata
100 ml vin alb
1 legatura mare de marar
1 legatura mare e patrunjel
sare, piper
Am fiert maruntaiele  (pipotele si inimile)  in apa cu sare  iar apoi le-am lasat la racit.
Separat am fiert pieptul de pui.
Ficateii i-am spalat in mai multe ape iar apoi i-am pus la scurs intr-o strecuratoare. Am taiat rondele ceapa uscata si am pus-o la calit in putin ulei. Dupa ce s-a inmuiat am adaugat ficateii de pui si i-am lasat sa se prajeasca cateva minute. Am stins apoi cu vinul alb si am lasat la foc pana a scazut tot lichidul. I-am condimentat cu sare si piper si i-am lasat la racit (bine inteles ca intre timp i-am mai si " gustat " cate putin ...hi hi...)
Am dat apoi pieptul de pui, maruntaiele si ficateii prin robotul de bucatarie si le-am pus pe toate intr-un bol mai mare. Am tocat ceapa verde, patrunjelul si mararul si le-am adaugat peste carne. Am inmuiat feliile de paine in lapte, le-am stors si le-am adaugat si pe ele in bol. Ouale crude le-am batut putin cu o furculita si le-am adaugat peste celelelate ingrediente. Le-am amestecat pe toate si am condimentat cu sare si piper dupa gust.
Am tapetat o tava mare de chec cu hartie de copt si am uns-o cu ulei. Am pus in tava jumatate din compozitie iar apoi copii  au asezat cele cinci oua fierte si curate in tava. Deasupra am pus restul compozitiei de drob. Am nivelat, am uns drobul deasupra cu putin ulei si l-am dat la cuptorul preincalzit  40 de minute pana s-a rumenit frumos.
L-am scos din cuptor si l-am lasat la racit in tava.
Dupa ce s-a racit se scoate din tava, se feliaza si se poate servi langa o salata de sezon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu