marți, 17 aprilie 2012

Briose cu nuci si ciocolata




 Aceste briose le-am pregatit impreuna cu copilasi mei pentru Paste...

Pentru 12 bucati:
200 gr nuca macinata (eu le-am maruntit bine in robotul de bucatarie )
30 gr faina
un praf de copt
4 oua
75 gr unt la temperatura camerei
100 gr zahar
3 lg lapte
100 gr ciocolata razuita
un varf de cutit de sare
visine fara samburi (eu am avut congelate).
Intr-un bol punem ouale intregi, untul, laptele , zaharul si sarea. Le mixam pe toate cam 2-3 minute.
Separat intr-un bol amestecam nuca cu faina si praful de copt.
Adaugam amestecul de nuca si faina peste compozitia cu oua si amestecam cu o lingura de lemn.
 ...dupa cum se vede aici am fost ajutata de Iulia mea draga...

Incorporam apoi si ciocolata razuita.
...de treaba asta s-a ocupat  un Tony scump si drag...

Tapetam tava de briose cu hartiutele speciale
...asa cum au facut ai mei copilasi...

 si umplem formele 3/4 cu compozitia rezultata.
Asezam in mijlocul fiecarei briose cate o visina congelata



...si dam tava la cuptorul preincalzit pana se rumenesc frumos...
Dupa ce s-au copt le lasam la racit iar apoi le putem decora dupa preferinta cu ciocolata topita, zahar pudra sau frisca.
Pentru ca noi le-am pregatit pentru Paste le-am ornat cu aveline de frisca in care am pus o picatura de colorant verde si flori , oua vopsite si morcovi din pasta de zahar.




...si nu in ultimul rand tin neaparat sa va arat  si cele doua " lebede" pe care Tony meu drag le-a facut din pasta de zahar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu