marți, 21 decembrie 2010

Maruntaie cu ceapa si ciuperci

2-3 cepe mai mari, un ardei mare gras, maruntaie de pui ( eu am avut pipotele, inimile si ficateii de la 5 pui de casa), 200 gr ciuperci proaspete, sare, piper, putin ulei.
Incingem 2-3 lg de ulei intr-o tigaie, adaugam ceapa si ardeiul taiate (eu nu le-am taiat foarte marunt).

 Lasam sa se caleasca si apoi adaugam maruntaiele de pui.

 Condimentam cu sare si piper, adaugam si putina apa si lasam la foc mic tigaia acoperita cu un capac. Amestecam din cand in cand.
Intre timp curatam ciupercile, le spalam si le taiem in sferturi sau felii, depinde cat sunt de mari.
Cand maruntaiele sunt aproape gata adaugam si ciupercile simai lasam la foc pana scade zeama care o lasa ciupercile.
Eu nu am mai facut nici o garnitura langa aceasta mancarica ci am servit cu paine proaspata si moale ....si ne-am lins pe degete de gustoasa ce era....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu