marți, 28 decembrie 2010

Furtuna in desert

...reteta de la aceasta prajitura am primit-o acum un an de la o prietena si abia acuma am reusit sa o prepar...

Foile: 9 albusuri, 12 lg zahar, 9 lg nuca macinata, 6 lg faina.
Se bat albusurile spuma adaugand treptat zaharul Se adauga apoi faina amestecata cu nuca si amestecam usor....Acuma: in reteta pe care am primit-o scria ca se coc 4-5 foi pe dosul tavii unse si tapetata cu faina. Mie mi-au iesit doar 3 foi....probabil din cauza ca as fi folosit o tava mai mare....

Crema: 9 galbenusuri, 300 gr zahar, 1 lg cacao, 1 pachet margarina (eu am folosit unt).
Se amesteca galbenusurile cu zaharul si cu cacaua si apoi se fierb pe aburi pana se ingroasa. Se pune crema la racit si apoi se amesteca cu untul spumat.

Glazura: in reteta nu era trecuta nici un fel de glazura dar eu am intins peste prajitura 200 gr frisca batuta si am presarat apoi nuca macinata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu