duminică, 1 decembrie 2013

Snitele de soia in sos de rosii la cuptor


1 pachet snitele de soia
3-4 catei de usturoi
1 cana suc de rosii (bulion)
sare, piper, busuioc, 1 lgt delikat
putin ulei

Am fiert soia in apa cu 1 lgt delikat cam 15 minute iar apoi am pus-o la scurs intr-o strecuratoare.
Intr-o craticioara am pus putin ulei si am calit 1 minut usturoiul taiat feliute subtiri. Am adaugat sucul de rosii , am condimentat cu sare, piper , busuioc si am lasat sa fiarba 2 minute.
Am uns cu ulei o tava, am asezat in ea snitelele de soia iar apoi am turnat deasupra sosul de rosii.

Am data tava la cuptor pana sosul a scazut putin .
Noi am servit snitele de soia cu un piure de cartofi si muraturi. Au iesit foarte gustoase preparate in acest fel iar Iuliuta mea draga mi-a spus ca ii place carnea de soia.

Un comentariu:

  1. Superb ... incearca si cu snitelele date prin pesmet amestecat cu putin piper si boia dulce apoi prajite , sunt si mai bune , dupa gustul meu :D

    RăspundețiȘtergere