luni, 2 decembrie 2013

Iepure cu legume la cuptor


1 iepure
2-3 morcovi
3 cepe
1 ardei gras rosu
 2-3 rosii (eu am avut rosii in suc propriu din borcan)
cativa catei de usturoi
1 pahar de vin alb
pentru marinata: 100 ml ulei de masline, zeama de la o lamaie, sare, piper, rozmarin, cimbru , salvie

Legumele se curata ,se taie in bucati mai mari iar apoi se asaza intr-o tava unsa cu putin ulei.

Intr-un bol punem uleiul de masline, zeama de lamaie, putina sare, putin piper. Verdeturile le tocam  si le punem si pe ele in bol. Amestecam.

 Portionam iepurele.
Ungem bucatile de iepure cu marinata pregatita si le asezam peste legumele din tava. Turnam in tava  un pahar de vin alb si unul de apa. Acoperim cu folie de aluminiu si dam la cuptor cam o ora si jumatate. Spre sfaritul timpului de preparare indepartam folia de aluminiu ca sa se rumeneasca friptura.


Ca si garnitura eu am mai pregatit cartofi fierti in coaja pe care apoi i-am curatat , i-am asezat intr-o tava unsa cu ulei, i-am condimentat cu sare si piper si i-am dat 10 minute la cuptor ca sa se rumeneasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu