luni, 20 iunie 2011

Prajitura cu iaurt si capsuni



Un desert care desi a fost pregatit la repezeala si cu ce mai aveam prin frigider mi-a adus laude din partea familiei.
 un pachet piscoturi de 200 gr
800 ml iaurt natural
500 ml frisca lichida
400 gr capsuni
zahar pudra sau miere
2 pachete gelatina granule
esenta de vanilie
2 plicuri cappuccino de ciocolata

Am preparat un cappuccino din cele doua pliculete.
Am inmuiat piscoturile in cappuccino si le-am asezat unul langa altul intr-o tava dreptunghiulara mai inalta.
Gelatina am pus-o la hidratat in putina apa rece.
Iaurtul l-am amestecat cu zahar pudra dupa gust si esenta de vanilie
Gelatina hidratata am topit-o pe aburi si am adaugat-o la iaurt. Am amestecat bine cu un tel.
Am batut 250 ml frisca si am incorporat-o in amestecul cu iaurt.
Capsunile le-am spalat, le-am indepartat coditele si le-am taiat in sferturi.
Peste piscoturile din tava am turnat jumatate din crema cu iaurt si apoi am asezat deasupra jumatate din cantitatea de capsuni.
Am turnat apoi in tava si restul de crema si iar am asezat deasupra restul de capsuni.
Am dat tava cu prajitura 3 ore la frigider ca sa se intareasca crema.
Am mixat restul de frisca si am ornat prajitura cu ea. Am mai dat iar la rece.
....iar aici tava cu prajitura din care sotul meu pofticios s-a infruptat pana sa apuc eu sa o fotografiez...


...iar aici pregatita de sedinta foto...
(bine inteles ca eu avem in spatele meu doi copilasi nerabdatori sa guste din ea....pardon 3....daca il pun si pe sotior care era la fel de nerabdator...)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu