duminică, 19 iunie 2011

Papanasi cu branza fierti

Am facut papanasi dupa mai multe retete dar aceasta e reteta dupa care imi ies papanasii cel mai bine....





1 kg branza dulce de vaci
3 oua
5 lg faina,
 4 lg gris,
4 lg zahar
2 pliculete zahar vaniliat
putina sare
Le amestecam pe toate impreuna si cu mana data prin faina formam papanasii sub forma de mingiute.

Punem apa la fiert intr-o cratita mai larga si cand clocoteste punem papanasii la fiert. Dupa ce se ridica la suprafata ii mai lasam sa fiarba la foc mic inca 5 minute. Scoatem papanasii cu o spumiera si apoi ii tavalim prin pesmet prajit in 50 gr unt si apoi amestecat cu zahar dupa gust.




2 comentarii:

  1. Arata foarte bine si sunt,cu siguranta, mai sanatosi pentru copilasi, decat cei prajiti...I-am pus pe lista de "executat" saptamana aceasta. Laura

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt si gustosi si sanatosi .....pentru copilasi imi place si mie sa ii fac mai mult....alor mei nu prea le place branzica dar asa "mascata" in mingiute mai merge

    RăspundețiȘtergere