joi, 19 mai 2011

Tort cu masinute de cursa




        
   Baietelul meu drag a implinit 6 anisori.... nu imi vine sa cred cum a trecut timpul...si cand ma gandesc ca la toamna va fi deja scolarel...................
   Pana una alta sa va povestesc despre tortulet...........pe care Tonisorul meu l-a dorit in prima faza cu Ben 10.....apoi dorinta s-a indreptat inspre alte personaje de desene animate (sau ma rog, eroi... cum le spune el...)...iar pana la urma ca sa nu facem nedreptate intre preferatii lui am ajuns la masinute de curse.....
Masinutele le-am facut cu o zi inainte, sau cu o noapte mai inainte mai bine zis impreuna cu Tony care a vrut neaparat sa asiste si sa ma ajute...si care nu m-a lasat sa ma culc pana nu am terminat cele 4 masinute.......masinute pe care am scris cifrele corespunzatoare varstei lui, a surioarei lui si a celor doi prieteni din vecini.........pentru ca asa a fost comanda.............
Tortul a fost un tort diplomat, reteta e aceasta:
http://myraskitchen.blogspot.com/2009/12/tort-diplomat.html
pe care l-am lasat de dimineata pana seara la frigider, apoi l-am rasturnat pe un platou, l-am imbracat intr-un strat din crema de unt amestecat cu zahar pudra. Am mai dat apoi tortul la frigider inca 2 ore si apoi l-am imbracat in pasta de zahar...........restul ornamentelor le-am facut tot din pasta de zahar si din crema de unt amestecata cu putin colorant.
...si aici o sectiune...

Tony si Iulia....nerabdatori se se joace cu masinutele in primul rand si apoi sa guste din tort...

...si aici i-am cantat "LA MULTI ANI!!!".......eu eram iar cu pozele...

..."asta e masinuta mea !"
"ba nu ...asta e a mea..!."
"aaaaa, mami, Tony ma bate.....mami, Tony nu imi da masinuta.........mami...................si asa mai departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu