duminică, 1 mai 2011

Drob de porc


jumatate dintr-un ficat de porc, jumatate din plamani de porc, o inima si un rinichi de porc, 2-3 legaturi de ceapa verde, o legatura de usturoi verde, 2 legaturi de marar, 1 legatura de patrunjel verde, 5-6 oua, sare, piper, putin ulei.
Am pus organele de porc la fiert in apa cu sare (ficatul a fost primul gata si l-am luat mai repede) si dupa ce au fost fierte le-am lasat la racit.
Le-am tocat apoi la robotul de bucatarie si le-am pus intr-un bol mai mare.
Am tocat cat mai marunt verdeturile si le-am adaugat peste organe. Am adaugat ouale, sare, piper si le-am amestecat pe toate impreuna.
Intr-o tava mai mica (20/30 cm) am asezat hartie de copt, am uns-o cu ulei si apoi am asezat compozitia rezultata in tava. Am uns si pe deasupra cu putin ulei si am dam la cuptor cam 40 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu