marți, 31 mai 2011

Cotlete aromate la tigaie cu garnitura de cartofi noi



6 cotlete de porc, 5-6 catei de usturoi, 2 crengute de menta , 2 crengute de cimbru, 1 crenguta de rozmarin, 1 crenguta de salvie, sare, piper, 100 ml vin alb, un pahar apa, putin ulei.
Am incins putin ulei intr-o tigaie si apoi am pus la prajit cotletele condimentate cu sare si piper. Am adaugat si usturoiul taiat felii.  Am lasat cotlete la prajit cam 5 minute pe fiecare parte si apoi  am stins cu vin si putina apa. Am adaugat si ierburile aromate pe care nu le-am tocat ci doar le-am rupt cu mana in bucati mai mici si am acoperit tigaia cu un capac. Le-am lasat la foc mic sub capac pana s-au patruns bine (asta a durat cam 30 de minute).

 Daca scade lichidul prea tare se mai poate completa cu putina apa (asa cum am facut si eu).
Intre timp m-am ocupat si de cartofi.
1 kg cartofi noi, sare, piper, putina boia, ulei.
Cartofii se freaca cu sare grunjoasa ca sa indepartam coaja si apoi se pun la fiert in apa cu sare. I-am fiert de jumatate si apoi i-am strecurat.
Am uns o tava cu putin ulei si apoi am pus cartofii in tava, i-am condimentat cu sare, piper, putina boia, i-am mai stropit cu putin ulei si apoi am dat tava la cuptor pana s-au rumenit frumos.
Si apoi i-am servit langa cotlete si o salata de rucola.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu